|
|
پلن این روزا اینه که چجوری برنامه بچینم که به کارای دانشگاه و کنکور و کار و اینجور چیزا برسم. از اونجایی ک تایم کلاسا به یه شکل نیست باید برنامه ای که میچینم انعطاف بالایی داشته باشه. نمیدونم باید آزمون و خطا کنم تا قلق کار دستم بیاد یا اینکه یه برنامه ای رو بنویسم و طبق اون رباتوار پیش برم. دوتاییشون اشکال دارن طبیعتا. امروز نوبت دکتر دارم و قبل رفتن میخوام یه کاری انجام بدم که فعلا چند روز انجامش میدم تا نهادینه بشه و بعد درموردش مینویسم. روز و روزگاران خوش! برچسبها: دانشگاه
+
تاریخ | دوشنبه بیست و سوم مهر ۱۴۰۳ساعت | 8:34 نویسنده | ستاره دریایی
|
|